Friday, September 4, 2009

WALL CLIMBING OR FLYING FOX ????????

Assalammualikummmmmmmmm. dan Salam Muhibbah...

Disini aku ingin bertanya dan ingin berkongsi pendapat dengan rakan-seperjuangan semua tentang aktiviti pilihanseterusnya yang akan kita jalankan... En Hisyam beri dua [2] pilihan samada Wall Climbing ? atau Flying Fox ?....... hari tu sebanagian dari kita menyatakan hasran untuk menjalankan aktiviti Wall Climbing.... tapi pada pendapatan akulah... biasanya Wall Climbing ni dan sekali je dapat naik pastu dah penat....dan mungkin ada yang tidak berkemampuan langsung untuk sampai di atas... kan rugi ...... apa kata kalau kita pilih aktiviti flying fox... rasanya lebih mencabar kan.. dan kalau hanya disebabkan perlu memasang tali sendiri rasanya tidak menjadi masalah kita akan dibantu oleh Fasilitator lain.... dan dapat tambahkan ilmu pengetahuan.... Tapi ini sekadar pendapat aku saja terpulang kepada rakan-rakan yang lain kalau nak terus memilih wall climbing aku menurut sahaja.... K itu saja buat masa ini... harap difikir-fikirkan ye..... Salammmmm 1 Malaysia buat semua......
FLYING FOX
WALL CLIMBING

4 comments:

PPT said...

Sori naaa mencelah sikit...
Cadangan Flying Fox.....
Cari la bukit yang tinggi sikit atau dari bangunan ke 'open surface'.... pun boleh.....

Tapi climbing pun boleh jugak....

khalifahunique said...

saya memang suka orang mencelah kalau tidak sunyi lah blog saya ni... actually saya tak kisah sangat... tapi kalau dapat buat flying fox mesti best kan....

Hisyam Alewi said...

Salama kak..

cadangan saya...

klau nk merasai 'terbang'= Flying fox

klau nk merasai aksi spiderman = wall climbing

apa2 pon 2 2 Bessss..

REDZUAN said...

Alaahh.. takat panjat memanjat ni dah biasanye.. tapi kalau yang bergayut ni ada luaq biasa sikit kan? aku paham..