Saturday, August 22, 2009

HARI TERAKHIR DI PULAU KAPAS

Salammmmm..... hari ini semua peserta bangun awal berlumba-lumba mengemas tapak perkhemahan dan peralatan kerana dalam hari berbunga-bunga untuk balik ke rumah masing-masing... jam 1000hrs kami bertolak dari pulau kapas ke jeti Marang gembira berbaur sedih kurasakan ialah gembira nak bertemu degan family dan sedih untuk meninggalkan tempat ku minimba ilmu dan pengalaman.....
Sampai dijeti semuanya bersemangat memasukkan barang kedalam bas dan lori hingga tidak terasa penatnya... selesai memasukkan barang kami menuju ke IPD Marang kerana ingin membersihkan badan dan meneruskan perjalanan pulang..
Rasanya setakat ini dulu ceritaku tentang Explore Kapas Experience sesungguhnya pengalaman ini tidak dapat dijual beli dan tidak ternilai harganya.. Dikesempatan ini ingin aku memohon ampun dan maaf atas ketelanjuran sesungguhnya ini adalah pengalaman sebenar di Pulau Kapas........ Terima kasih tak terhingga kepada En Hisyam Che Mat.. semua Fasilitator dan seterusnya rakan-rakan seperjuangan yang dikasihi.... Assalammualaikum........

5 comments:

Hisyam Alewi said...

salam..

Interesting!!

tahniah kak kerna telah berjaya menamatkan camp. Smoga pengalaman dijadikan sebagai panduan hidup utk trus maju kehadapan..

ajoy87NF said...

Salam...
mesti semua pikir nak blk umah jer...
ye la, mkan cukup,rehat cukup, ada katil, dan mcm2 lg.
Tp...
bila dah outing mcm ni sape nak bg...
hehehe...
Tahniah kerana dpt sama2 bekerjasama menjayakan final camp bersama....

Apize said...

Tahniah akak. Semoga camp ini kita dapat menilai sejauh mana kemampuan diri kita dan kita sentiasa cuba untuk atasi kelemahan kita demi kejayaan masa depan.TQ!

yazilahyazir said...

semoga apa yg dilalui oleh akak akan menjadi pengalaman yg amat indah dan akan diingati sampai bila2..

khalifahunique said...

thanks for all comments....